مایع خنک کننده موتور PSG چهار و هشتصد کیلویی

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: مایع خنک کننده موتور PSG چهار و هشتصد کیلویی یکی از عالی ترین محصولات تولید می باشد که قدرت بالایی در تبادل گرمای موتور ماشین دارد و آن را در حالت استاندارد قرار می دهد و این موجب می شود که موتور به راحتی و درست کار کند و شما می توانید با خبال راحت این مایع را مورد استفاده قرار دهید و محدودیتی هم در مدل ماشین برای شما وجود ندارد و می توانید به راحتی استفاده کنید.

موارد استفاده: شما می توانید برای جلوگیری از رنگ زدگی از این مایع استفاده کنید و همه ی روسوب ها را کامل از بین میبرد و این محصول کاملا نانو می باشد و و برای تولید آن از هیچ مواد شیمیایی استفاده نشده است و جالب است بدانید حتی ماده نگهدارنده هم ندارد.

اگر بخواهیم از مزیت های این مایع بگوییم به صورت کلی می توان گفت طول  عمر موتور و همچنین کارکرد آن را افزایش می دهد.

می توان گفت این مایع تموم پوسیدگی ها را پوشش می دهد و آن را از بین می برد و می توانید به راحتی آن را با ضد یخ مخلوط کنید بدون اینکه مشکلی ایجاد نماید . با پوشش نانویی که دارد موجب سلامت بیشتر رادیاتور می شود.

روش مصرف: در مرحله ی اول باید رادیاتور خود را از آب قبلی و یا مایع قبلی خالی کنید و بعد از آن  این مایع را به آن اضافه کنید و بعد از هواگیری می توانید مورد استفاده قرار دهید.
پیشنهاد می کنیم هر 1000 کیلومتر این مایع را تعویض کنید زیرا تعویض موجب می شود که هر رسوب و آهکی که وجود دارد کاملا از بین برود و موتور به راحتی کار کند.

ترکیبات: باید گفت پایه این مایع از آب سوپر دیونیزه می باشد و همچنین نانو ذرات چند گانه است که این مایع بی نظیر را تشکیل می دهد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مایع خنک کننده موتور PSG چهار و هشتصد کیلویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *