پودر لباس دستی PSG پانصد گرمی

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: پودر لباس دستی با برند PSG در حجم پانصد گرمی یکی از شگفت انگیز ترین محصولات در شوینده می‌ باشد که بسیار پر  طرف و پر فروش است و خانم‌ های خانه‌  دار برای استفاده‌  های روزمرگی خود از این پودر لباس استفاده می‌  کنند و قدرت پاک کنندگی آن بسیار زیاد می‌ باشد و آنزیم‌  هایی که درون این پودر وجود دارد تمام لکه‌ های سخت را از بین می‌ برد و خوب است بدانید که رایحه این محصول هم بسیار خوشبو می‌ باشد.

موارد استفاده: موارد استفاده پودر دستشویی بسیار زیاد می‌ باشد و شما می‌ توانید برای شستن لباس‌ های روزمرگی و همچنین شستن ملحفه‌ ها و روگیری‌ های بالشت و همچنین برای شستن فرش، برای تمیز کردن کف حیاط و باید گفت در گردگیری‌ ها بسیار کاربردی می‌ باشد و خانم‌ های خانه‌دار برای اینکه بخواهند همه جای خانه را برق بندازند از این پودر دستی استفاده می‌ کنند.

روش مصرف: روش مصرف پودر دستی نیز متفاوت می‌ باشد برای مثال بستگی دارد که شما می‌ خواهید برای تمیز کردن چه چیزی از این پودر استفاده کنید، اگر می‌ خواهید لباس بشویید قبل از اینکه لباس را درون تشت قرار دهید پودر را با آب مخلوط کنید و بعد لباس را در آن قرار داده و شستشو دهید و بعد این پودر را روی کف حیاط بریزید و با یک شت سطح مورد نظر خود را تمیز کنید.

اگر می‌ خواهید ملحفه‌ ها را تمیز کنید می‌ توانید بگذارید چند دقیقه ای ملحفه ها درون تشت بماند تا اگر لکه‌ ای دارد را از بین ببرد.

ترکیبات: اگر بخواهیم از ترکیبات این پودر دستی با کیفیت را بیان کنیم باید بگوییم تقریبا ۳ درصد سود خشک، یک درصد کربوکسی متیل سلولوز، یک درصد اسانس، مقداری کمی اپتیکال برایتنر و تریپلی فسفات سدیم می باشد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر لباس دستی PSG پانصد گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *