پودر ماشین ظرفشویی PSG پنج کیلویی

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: پودر ماشین ظرفشویی PSG پنج کیلویی دارای مزیت‌ های بسیار زیادی می‌ باشد از جمله اینکه یک پاک کننده بسیار قوی است و از رسوب‌ های آهکی در ماشین‌ های ظرفشویی صنعتی کاملا جلوگیری می‌ کند، بدون اینکه لکه‌ ای بر روی ظرف‌ ها باقی بماند و ظرف ها را کاملا درخشنده می‌ کند و همچنین موجب خش و خط روی ظرف‌ ها نمی‌ گردد و شما می‌ توانید برای انواع ماشین‌ های ظرفشویی مورد استفاده قرار دهید به خصوص ظرفشویی‌ های صنعتی از جمله مدل‌ های ریلی، هود تایپ و زیر کانتری و بهترین نتیجه را می توانید دریافت نمایید.

موارد استفاده: در واقع از مهم‌ ترین موارد استفاده این محصول برای ماشین‌ های ظرفشویی صنعتی می‌ باشد که دارای انواع رایهحه های خوشبو است

همچنین این مورد را در نظر داشته باشید که پودر ماشین ظرفشویی را به هیچ عنوان برای اینکه با دست بشویید استفاده نکنید چون این برای استفاده از ماشین‌ ها می‌ باشد و برای شستشوی دست اصلا اصلا مناسب نیست.

می توان گفت این پودر  قدرت بی نظیری دارد و هیچ چربی را جای نمی  گذارد و ظرف های شما خیلی تمیز و در  کمترین زمان ممکن شسته می شود.

روش مصرف: باید گفت روش مصرف این محصول کاملا ساده می‌ باشد و شما می‌ توانید ۴۰ تا ۳۰ گرم از این پودر ماشین ظرفشویی صنعتی با برند psg که بسیار پرکاربرد در بازار می‌ باشد را در مخزن ماشین ظرفشویی خودتان بریزید و در نظر داشته باشید که شما بر اساس حجم ظرف‌ های خودتان می‌ توانید این محصول را کمتر یا بیشتر مورد استفاده قرار دهید.

ترکیبات: این پودر ماشین ظرفشویی به گونه‌ ای می‌باشد که تمام چربی‌ ها را کاملا پاک می‌ کند و همچنین خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد، برای همین سالانه حجم زیادی از این محصول تولید و علاوه بر عرضه به بازار داخل به کشور های اطراف هم صادرات و ارسال می‌ شود.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر ماشین ظرفشویی PSG پنج کیلویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *