مایع نرم کننده حوله و لباس PSG آبی و صورتی 20 لیتری

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: مایع نرم کننده حوله و لباس PSG یک محصول خارق العاده می‌ باشد که در بازار داخل تولید می‌ شود و تولید کننده تلاش می‌ کند تا برای تولید این محصول از بهترین متریال‌ های موجود در بازار استفاده کند و اگر مایل خرید این مایع نرم کننده هستید خوب است بدانید که در دو رنگ آبی و صورتی تولید می‌ شود و در ظرف‌ های ۲۰ لیتری قابل پخش می‌ باشد.

جالب است بدانید با کیفیت بالایی که دارد، این محصول علاوه بر عرضه بازار داخل به بازار های صادراتی هم راه پیدا کرده و سالانه حجم زیادی از این مایع به کشور های اطراف ارسال می‌ شود.

موارد استفاده: شما می‌ توانید این مایع‌ های نرم کننده را برای شستن حوله و لباس‌ های خود مورد استفاده قرار دهید و حوله‌  های تن‌ پوش و حتی معمولی را با آن بشویید تا کاملا نرم و بدون اصطکاک شود و همچنین هم می‌ توانید لباس‌ های خانگی خود را و همینطور لباس‌ های بیرونی خود را مورد استفاده قرار دهید و لباس‌  های کودکان هم می‌ توانید با این مایع نرم کننده بشورید تا کاملا نرم و درخشان شود.

روش مصرف: روش مصرف این مایع‌ های نرم کننده کاملا آسان است و شما می‌ توانید به صورت روزانه‌ مایع‌ های نرم کننده را هنگامی که دارید لباس‌ های خود را می‌ شویید و یا حوله‌  ها را مورد شستشو قرار می‌  دهید مقداری از این مایع نرم کننده را به اندازه حجم لباس‌ های خود درون آن قرار دهید و هیچ آسیبی به تار و پود پارچه و رنگ آن نمی‌ رساند و صحیح و سالم می‌ توانید لباس‌ های خوبی را داشته باشید.

ترکیبات: اگر بخواهیم در رابطه با ترکیبات این مایع‌های کننده صحبت کنیم می‌ توان گفت که تولید کننده تلاش می‌ کند تا برای تولید این نرم کننده‌ ها از متریال‌ های گیاهی و ارگانیک استفاده کند تا در نتیجه هنگامی که لباس به پوست انسان برخورد می‌ کند حساسیت نداشته باشد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مایع نرم کننده حوله و لباس PSG آبی و صورتی 20 لیتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *