مایع ظرفشویی PSG قرمز و سبز و بنفش 5 لیتری

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: مایع ظرفشویی PSG یک محصول کاملا کاربردی و خارق العاده می‌ باشد که در رنگ قرمز و سبز و بنفش تولید می‌ شود و به بازار عرضه می‌ گردد و این مایع در ظرف‌ های ۵ لیتری تولید می گردد که مصرف کننده می‌ تواند به راحتی این محصول را مورد استفاده قرار دهد و شما خریدار محترم می‌ توانید به راحتی این مایع را برای خود سفارش دهید و می‌ توان گفت که تمام لکه‌ های روی ظرف را کاملا از بین می‌ برد و قدرت پاک کنندگی بالایی دارد.

این مایهع های ظرفشویی با رایحه خوبی که دارد تمام ظرف‌ ها را کاملا تمیز و یکدست می‌ کند و مصرف کننده هنگامی که از این مایع استفاده می‌ کند رضایت بسیار زیادی دارد.

موارد استفاده: یکی از مهمترین موارد استفاده مایع ظرفشویی برای شستن ظرف‌ های آشپزخانه و ظرف‌ های کترینگ مورد استفاده قرار می‌ گیرد و شما می‌ توانید به راحتی این مایع را برای اداره جات و مکان‌ های عمومی هم مورد استفاده قرار دهید.

این مایع به گونه عمل می‌ کند که شما هر ظرفی با هر جنسی که داشته باشید را می‌ توانید با این مایع بشویید و محدودیتی برای شما وجود ندارد.

روش مصرف: طریقه استفاده این مایع هم بسیار ساده است و شما می‌ توانید به راحتی با یک اسکاج این مایع را مورد استفاده قرار دهید و از آن بهترین بهره را ببرید.

برخی از افراد برای شستن ظرف‌ ها در ماشین ظرفشویی از این مایع هم استفاده می‌ کنند که می‌ گویند نتیجه بسیار خوبی دارد و این دیگر بستگی به سلیقه هر مصرف کننده دارد.

ترکیبات: برای تولید این مایهع های ظرفشویی از ترکیبات کاملا گیاهی و ارگانیک استفاده می‌ شود تا در نتیجه ظرف‌ هایی که شسته می‌ شود از مواد شیمیایی به دور باشد که برای انسان کاملا ضرر دارد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مایع ظرفشویی PSG قرمز و سبز و بنفش 5 لیتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *