ضد عفونی کننده SPG با سر دیسپنسر 550 گرمی

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: ضد عفونی کننده SPG با سر دیسپنسر یک محصول کاملا جادویی و بسیار کاربردی می‌ باشد و در حجم ۵۵۰ گرم تولید و به بازار عرضه می‌ شود و در مکان‌ های عمومی و خصوصی، بیمارستان‌ ها، اورژانس‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد که امروزه حتی در خانه‌ ها و اداره جات هم ازا ین ضد عفونی کننده استفاده‌ های بهینه‌ ای می‌ شود و این ضد عفونی کننده دارای ظرفیت مخزن مناسبی است و درب آن قفل می‌ شود و شما می‌ توانید در سرویس‌ های بهداشتی، کلینیک‌ ها و مکان‌ های عمومی از این محصول به راحتی استفاده کنید.

موارد استفاده: همان گونه که از اسم این محصول پیداست موارد استفاده آن برای مصرف روزانه مور استفاده قرار می گیرد و افراد برای اینکه از میکروب‌ ها و باکتری ها و آلودگب ها به دور باشند به صورت روزانه از این ضد عفونی کننده استفاده می‌ کنند و بیشتر در مکان‌ های عمومی مانند بیمارستان‌ ها، کلینیک‌ ها، اورژانس‌ ها از آن استفاده می‌ گردد.

روش مصرف: روش مصرف این ضد عفونی کننده بسیار ساده می‌ باشد و شما می‌ توانید مقداری از این ضد عفونی کننده را روی دست خود اسپری کنید و به آرامی روی آن بمالید و به گونه‌ ای تولید شده که آسیبی به پوست دست شما وارد نمی‌ شود و به راحتی خشک می گردد و دیگر بعد از اسپری کردن این ضد عفونی کننده روی دست خود، نیاز به آبکشی ندارید.

ترکیبات: تولید کننده برای اینکه این مایع ضدعفونی کننده را تولید کند و به بازار عرضه کند از مواد درجه یکی استفاده می‌کند تا در نتیجه بهترین کالا را به بازار عرضه نماید.

جالب است بدانید که این ضد عفونی کننده با کیفیت خوبی که دارد، علاوه بر عرضه بازار داخل به کشور های اطراف نیز ارسال شده و بسیار پر  فروش می‌ باشد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ضد عفونی کننده SPG با سر دیسپنسر 550 گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *