مایع ضد عفونی کننده سطوح و کف PSG پنج لیتری

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: مایع ضد عفونی کننده سطوح و کف PSG قدرت بالایی در پاک کنندگی دارد و در مدت زمان بسیار کمی شما می‌ توانید سطح مورد نظر خود را تمیز نمایید و این مایع ضد عفونی کننده در حجم پنج لیتری تولید و به بازار عرضه می‌ شود و می‌ توانید به راحتی این مایع را برای خود تهیه کنید و محدودیتی هم در حجم سفارش وجود ندارد و می‌ توان گفت این محصول نسبت به کیفیت خوبی که دارد به کشور های اطراف هم راه پیدا کند و مشتری‌ های زیادی را به خود جذب نموده و سالانه تولید کننده حجم زیادی از این مایع را تولید و به بازار های داخلی و صادراتی عرضه می‌ نماید.

شما می‌ توانید با استفاده از این مایع ضد عفونی کننده تمام میکروب‌ هایی که وجود دارد را کاملا از بین ببرید و سطحی تمیز و بدون باکتری را تجربه کنید.

موارد استفاده: شما قادر می باشید همه سطح مورد نظر خود را با این مایع تمیز کنید و محدودیتی هم از نظر جنس سطح مورد نظر برای شما وجود ندارد و به راحتی می‌ توانید این مایع را هم در محیط منزل و هم در محیط اداری و کارخانجات مورد استفاده قرار دهید و محدودیتی هم برای حجم استفاده وجود ندارد.

روش مصرف: روش مصرف این مایع به گونه‌ ای است که شما باید ببینید که لکه‌ ای که پیش رو دارید لکه قدیمی است یا اینکه به تازگی این لکه به وجود آومده و بر حسب اندازه و عمق لکه خود می‌ توانید این مایع ضد عفونی کننده را استفاده کنید و یکی از ترکیب‌ هایی که موجب می‌ شود این مایع ضد عفونی کننده کارایی بالایی داشته باشد این است که حتما با آب ترکیب شود.

ترکیبات: این مایع ضد عفونی کننده با مواد نانو تولید می‌ شود که کاملا درجه یک است و هیچ بو و گازی ندارد که برای شما خطر ساز باشد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مایع ضد عفونی کننده سطوح و کف PSG پنج لیتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *