اسپری گند زدا میوه و سبزیجات PSG پانصد گرمی

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: اسپری گند زدا میوه و سبزیجات PSG مزیت‌های بسیار زیادی دارد و به صورت ۵۰۰ گرمی تولید و به بازار عرضه می‌شود و شما می‌توانید به راحتی میوه‌ها و سبزیجات خود را با آن تمیز کنید بدون اینکه دیگر نگران ویروس میکروب یا حشره‌ای باشید که بیماری موجب بیماری شما گردند.

این اسپری با کیفیت بالایی که دارد علاوه بر اینکه به بازار های داخلی عرضه شده است توانسته نظر مشتری‌ های زیادی را به خود جلب کرده به کشور های اطراف هم صادرات می‌ شود و با کیفیت خوب و استانداردی که دارد، توانسته در سطح بین‌ المللی با دیگر برند ها رقابت کند.

موارد استفاده: این اسپری تمام آلودگی‌ های بیرونی را کاملا از بین می‌ برد و جالب است بدانید که قدرت ‌گند زدایی آن بسیار بالا است و شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن سبزیجات و میوه‌ جات خود را تمیز کنید و بدون هیچ نگرانی برای خود و خانواده خود بهترین امکانات را فراهم سازید.

جالب است بدانید که این اسپری علاوه بر اینکه در منزل مورد استفاده قرار می‌ گیرد افرادی هستند که این اسپری را برای سورتینگ کردن میوه‌ ها استفاده می‌ کنند و این میوه‌ ها را در ویترین قرار داده و به فروش می‌ گذارند و بر این عقیده هستند که افرادی می‌ خواهند هنگامی که میوه و سبزیجات را مورد استفاده قرار می‌ دهند تمیز باشد.

روش مصرف: برای استفاده از اسپری گند زدای میوه و سبزیجات شما می‌ توانید مقداری از این اسپری را به اندازه نیاز خود، یعنی حجم میوه و سبزیجات روی این میوه و سبزیجات اسپری کنید و به راحتی مشاهده کنید که چگونه آلودگی‌ ها پاک می‌ گردد.

ترکیبات: یک تولید کننده تلاش می‌ کند تا برای تولید این اسپری گند زدا از مواد شیمیایی استفاده نکند و از محصول‌ هایی استفاده کند که پایه‌ های کاملا گیاهی دارد، تا برای بدن انسان ضرر نداشته باشد، زیرا این اسپری به صورت روزانه استفاده می‌ شود برای مصارف خانگی و همچنین صنعتی مورد استفاده می‌ باشد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری گند زدا میوه و سبزیجات PSG پانصد گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *