مایع ضد عفونی کننده دست الکلی PSG ده لیتری

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: مایع ضد عفونی کننده دست الکلی PSG یک محصول کاملا کاربردی می‌ باشد که در حجم ۱۰ لیتری تولید و به بازار عرضه می‌ شود و شما خریدار محترم می‌ توانید به راحتی این مایع ضد عفونی کننده را در حجم بالا برای خود سفارش دهید و به گونه عمل می‌کند که تمام میکروب‌ ها و آلودگی‌ ها را از دست شما دور می‌ کند و شما می‌ توانید با خیال راحت بعد از آن به امورات خود بپردازید از جمله غذا خوردن. این مایع در حجم ۱۰ لیتری به بازار عرضه می‌ شود و برای مصرف کننده بسیار کاربردی و اقتصادی می‌ باشد.

موارد استفاده: همانطور که از اسم این محصول مشخص است برای ضد عفونی کردن دست‌ های خود می توانید از این مایع استفاده کنید و محدودیتی هم برای نوع پوست وجود ندارد، اگر شما پوست خشک داشته باشید یا چرب و یا متوسط می‌ توانید به راحتی این مایع را برای ضد عفونی کردن استفاده کنید و محدودیتی هم از نظر رده سنی وجود ندارد و کودکان تا سالخوردگان می‌ توانند از این مایع استفاده کنند و شما می‌ توانید هم در محل کار خود و هم در محیط زندگی خود این مایع ضد عفونی کننده استفاده کنید.

روش مصرف: شما مصرف کننده محترم می‌ توانید به راحتی این مایع ضد  عفونی کننده را بر روی دست‌ های خود بمالید و تمام میکروب‌ ها و آلودگی‌ ها را تمیز کنید بدون اینکه کثیفی ایجاد شود.

ترکیبات: این مایع ضد عفونی کننده از مواد درجه یکی درست شده که متریال عالی دارد و تولید کننده تلاش می کند تا بهترین کیفیت را به  بازار عرضه نماید و علاوه بر عرضه به بازار داخل به بازار های صادراتی ارسال می شود و برای تولید این مایع از بهترین علم به روز دنیا کمک گرفته می شود تا مصرف کننده از این کیفیت رضایت کافی داشته باشد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مایع ضد عفونی کننده دست الکلی PSG ده لیتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *