مایع ضد عفونی کننده دست فاقد الکل PSG پنج لیتری

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: مایع ضد عفونی کننده دست فاقد الکل PSG در ظرف پنج لیتری به بازار عرضه می شود و نفوذ بالایی دارد و تمام میکروب ها و آلودگی ها را کاملا از پوست دست شما تمیز و پاک می نماید. این مایع برای تمیز کردن دست استفاده می شود و شما می توانید به راحتی برای تمیز کردن دست خود از این مایع کمک بگیرید.

این مایع دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و شما می توانید بهترین ها را از آن خود و مشتری های خود نمایید و جالب است بدانید که حتی برای کودکان مناسب است زیرا هیچ الکی ندارد و به پوست آسیبی نمی رساند و پوست را حساس و خشک نمی کند.

موارد استفاده: برای تمیز کردن دست از میکروب ها مورد استفاده قرار می گیرد و زمانی که از این مایع استفاده می کنید بسیار راحت هستید و در کمترین زمان ممکن به اهداف خود می رسید. هنگامی که به صورت عمده خرید می کنید می توانید از تخفیف ویژه و استثنایی نهایت بهره را ببرید.

روش مصرف: شما می توانید خیلی راحت دست های خود را با این مایع تمیز و ضد عفونی کنیدو بعد از مصرف اصلا مهم نیست که حتما باید با آب بشویی زیرا بدون آب هم این مایع کاملا تمیز می نماید و نیاز بع استفاده از آب نیست.

ترکیبات: یک تولید کننده تلاش می کند تا برای تهیه این مایع از بهترین متریال استفاده نماید تا بتوانید بهترین ها را به بازار عرضه نماید. برای تولید این مایع از مواد درجه یک که برای ضد عفونی کردن است استفاده می شود البته ملی که مناسب پوست دست باشید و آسیبی نرساند و همچنین از نرم کننده های باکیفیت استفاده می شود و علاوه بر آن از رایحه های خوشبو هم کمک گرفته می شود و هنگامی که مورد استفاده قرار می گیرد متوجه تغییرات نیز می شوید.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مایع ضد عفونی کننده دست فاقد الکل PSG پنج لیتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *