نرم کننده مو سر هتلی سیمپل ساویز 25 گرمی

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: نرم کننده مو سر هتلی سیمپل ساویز یک محصول جادویی می باشد که این محصول 25 گرمی می باشد و مناسب برای مشتری ها است و این نرم کننده با کیفیت خوبی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد شما هر پوستی که دارید مورد استفاده قرار میگیرد و چه پوست چرب یا خشک و یا متوسط در هر صورت می توانید ساقه ی مو را نرم کنید و این مو کاملا لطیف می باشد.

موارد استفاده: برای موهای خود می توانید این نرم کننده را مورد استفاده قرار دهید و موجب نرمی مو های خود شوید و جالب است بدانید با هر سنی که دارید از جمله کودکان و سالخوردگان می توانید این نرم کننده را استفاده کنید.

این نرم کننده دارای مواد اصلی و درجه یک می باشد، شما می توانید خیلی راحت بهترین ها را برای خود تهیه نمایید و این نرم کننده کاملا لطیف می باشد و اسانس بسیار خوبی دارد و رایحه ی آن درجه یک می باشد.

روش مصرف: روش مصرف این نرم کننده بسیار ساده و آسان می باشد و شما می توانید مو های خود را خیس کنید و بعد از آن می توانید این نرم کننده را به موهای خود بزنید و بگذارید 10 دقیقه تا 15 دقیقه روی موی شما باشد تا موهای شما کاملا نرم شود.

این نرم کننده با بهترین بسته بندی ها به بازار عرضه می شود و دارای رنگ های مختلفی است.

ترکیبات: برای تولید این نرم کننده از متریال درجه یک و عالی استفاده می شود و شما می توانید به عنوان یک مصرف کننده بهترین کیفیت را برای خود و مشتری های خود استفاده نمایید.

این نرم کننده با کیفیت خوبی که دارد توانسته نظر مشتری های خود را جلب نماید و علاوه بر عرضه به بازار داخل به بازار های صادراتی عرضه نموده است.

Additional information

Brand

ساویز

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نرم کننده مو سر هتلی سیمپل ساویز 25 گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *