نرم کننده مو سر هتلی ساویز 25 گرمی

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: نرم کننده مو سر هتلی ساویز یکی از عالی ترین های موجود در بازار می باشد که در حجم 25 گرمی تولید می شود و مناسب برای خانوم ها و آقایان می باشد و شما خریدار محترم می توانید به راحتی این نرم کننده را برای ساقه های موهای خود استفاده کنید و اگر موی خشک و یا چربی دارید می توانید مورد استفاده قرار دهید حتی اگر موی متوسطی هم دارید این نرم کننده برای شما کاربردی می باشد.

موارد استفاده: برای نرم شدن موهای خود می توانید این نرم کننده را استفاده کنید و موی شما کاملا خوش حالت می شود و موی نرم و لطیفی را می توانید داشته باشید و جالب ات بدانید که می توانید برای کودکان هم مورد استفاده قرار دهید و مناسب برای افرادی که هم موهای تار نازک و هم کسانی که تار ضخیم دارند می باشد.

روش مصرف: شما مصرف کننده محترم در نظر داشته باشید که می توانید به ساقه ی موهای خود بزنید و اصلا به ریشع نزنید زیرا موجب ریزش موهای شما می شود.

قبل از استفاده از نرم کننده در نظر داشته باشید که موهای خود را با آب خیس کنید تا تمامی موی شما خیس شود و بعد از اینکه چند بار با شامپو شستید می توانید برای آخرین بار از این نرم کننده استفاده نمایید.

ترکیبات: یک تولید کننده تلاش می کند تا برای تولید این نرم کننده از بهترین متریال ها کمک بگیرد تا بهترین نرم کننده تولید و وارد بازار گردد.

امیدواریم شما به عنوان مصرف کننده از این نرم کننده رضایت داشته باشید و این نرم کننده با کیفیت خوبی که دارد علاوه بر عرضه به بازار داخل به بازار های صادراتی هم ارسال شده است و نظر مشتری های خارجی هم به خود جذب نموده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با ما همراه باشید.

Additional information

Brand

ساویز

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نرم کننده مو سر هتلی ساویز 25 گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *