صابون حمام نارگیل پیروز 125 گرمی

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: صابون حمام نارگیل پیروز یک محصول کاملا کاربردی می‌ باشد که در وزن ۱۲۵ گرمی تولید و به بازار عرضه می‌ شود و شما خریدار محترم می‌ توانید به راحتی این صابون را در حجم بالا برای خود تهیه نمایید و با وجود صابون حمام شما می توانید پوستی نرم و شفاف داشته باشید و تمام لکه های پوستی شما کاملا با استفاده از این صابون از بین می‌ رود.

این صابون در بهترین بسته‌بندی‌ ها تولید و روانه بازار می‌ شود و بسته‌ بندی در نتیجه کار بسیار اهمیت دارد، زیرا خریدار تلاش می‌ کند تا از صابون‌ هایی استفاده کند که بسته‌ بندی استاندارد دارند.

موارد استفاده: صابون نارگیل با برند پیروز از جمله صابون‌ هایی می‌ باشد که شما می‌ توانید در حمام از این صابون استفاده کنید و شما قادر می‌ باشید پوست صورت و بدن خود را با این صابون کاملا تمیز کنید، اگر پوست شما جوش سر سیاه دارد به راحتی جوستن سیاه‌ های روی پوست شما کمتر می‌ شود و یا به کل از بین می‌ رود.

روش مصرف: برای استفاده از این صابون حمام نارگیل شما می‌ توانید قبل از اینکه از صابون استفاده کنید هم صابون را خیس کنید و هم بدن خود را با کف صابون کف مالی کند و بعد از چند دقیقه با آب، بدن خود را بشویید و پیشنهاد می‌ کنیم که حتما این صابون را در روتین مصرفی خود قرار دهید.

ترکیبات: برای تهیه و تولید صابون حمام نارگیل با برند پیروز از متریال درجه یکی کمک گرفته می‌ شود و پایه این صابون نارگیل است و همچنین از نرم کننده‌ های قوی استفاده می‌ شود تا پوست بدن کاملا نرم و یک دست باشد و همچنین موادی را درون صابون قرار می‌ دهند که اگر کسی پوست حساسی هم دارد برای آن مناسب باشد.

Additional information

Brand

پیروز

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صابون حمام نارگیل پیروز 125 گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *