صابون حمام مراغه سفید و زرد پیروز 200 گرمی

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: صابون حمام مراغه سفید و زرد پیروز، صابونی بسیار پرطرفدار می‌ باشد که در حجم ۲۰۰ گرمی تولید و به بازار عرضه می‌ شود و این صابون یکی از صابون‌ های بسیار پرفروش در بازار است که از پایه‌ های کاملا گیاهی تولید می‌ شود و شما می‌ توانید در حمام آن را مورد استفاده قرار دهید.

صابون مراغه در دو رنگ سفید و زرد موجود است که شما می‌ توانید به راحتی هر کدام از این مدل صابون را که می‌ خواهید را برای خود تهیه کنید و قدرت پاک کنندگی این صابون بسیار زیاد است و به پوست آسیبی نمی‌ رساند و شما می‌ توانید بدون هیگونه خشکی از این صابون استفاده کنید.

موارد استفاده: موارد استفاده این صابون بسیار زیاد است و شما می‌ توانید برای شستن مو های خود از این صابون استفاده کنید و یا اینکه پوست خود را با آن بشویید، حتی گاهی افرادی برای شستن لباس‌ های خود نیز از این صابون حمام استفاده می‌ کنند و از کیفیت این صابون راضی هستند، زیرا تمام لکه‌ ها را کاملا از بین می‌ برند.

روش مصرف: صابون حمام مراغه یکی از محصولاتی است که دقیقا شبیه دیگر صابون‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد و شما قبل از اینکه صابون را استفاده کنید سطح مورد نظر خود را اول خیس کنید و بعد از خیس کردن این صابون را به آن منطقه بزنید و کاملا تمیز کنید و بعد از آن می‌ توانید با آب بشویید و هر کفی که وجود دارد را از روی سطح مورد نظر بردارید و نتیجه را ببینید.

ترکیبات: یک تولید کننده تلاش می‌ کند تا برای تولید این صابون حمام مراغه از بهترین متریال‌ های موجود در بازار کنونی استفاده کند، تا بتواند نظر مشتری‌ های بیشتری را به خود جلب کند و کیفیت خوبی را وارد بازار نماید و مشتری‌ ها از این کیفیت رضایت داشته باشند.

Additional information

Brand

پیروز

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صابون حمام مراغه سفید و زرد پیروز 200 گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *