صابون بهداشتی و آرایشی پیروز با 6 رایحه 75 گرمی

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: صابون بهداشتی و آرایشی پیروز یک محصول شگفت انگیز می‌ باشد که ۶ رایحه دارد و در وزن ۷۵ گرمی تولید و به بازار عرضه می‌ شود و شما خریدار محترم می‌توانید به راحتی این محصول را در حجم بالا برای خود سفارش دهید و این صابون، مناسب برای انواع پوست شما می‌ باشد و خانم‌ ها و آقایان چه پوست چرب داشته باشند و چه پوست خشک، می‌ توانند به راحتی از این صابون برای پاک کردن لوازم‌ های آرایشی خود استفاده کنند، بدون اینکه آثاری از این لوازم آرایشی روی پوست شما باقی بماند.

موارد استفاده: همانطور که از اسم این صابون بهداشتی و آرایشی مشخص است شما می‌ توانید برای تمیز کردن پوست خود از این صابون به راحتی استفاده کنید و جالب است بدانید که شما می‌ توانید پوست صورت خود را با این صابون بشویید و دیگر هیچ جوش و لکه‌ ای هم روی صورت خود نمی‌ بینید.

روش مصرف: برای استفاده از صابون بهداشتی آرایشی شما اول باید سطح مورد نظر خود را که می‌ خواهید صابون بزنید خیس کنید و بعد از آن این صابون را به آن بمالید تا کامل کف دهد، بعد اینکه روی سطح مورد نظر خود این کف را با دست و با یک لیف بمالید تا کاملا تمام میکروب و آلودگی‌ ها را از سطح مورد نظر پاک گردد و بعد از آن آبکشی کنید و خشک کنید تا متوجه تغییرات پوست خود گردید و این صابون موجب شادابی پوست شما نیز می‌ شود.

ترکیبات: یک تولید کننده تلاش می‌ کند تا برای تولید این صابون‌ های بهداشتی و آرایشی از مواد درجه یکی استفاده کند تا مصرف کننده با استفاده از این صابون از کیفیت آن نیز رضایت داشته باشد. در نظر داشته باشید که برای تولید این صابون از نرم کننده‌ های قوی هم کمک گرفته می‌ شود تا پوست مورد نظر نرم گردد و همچنین سانس‌های طبیعی هم استفاده می‌ شود که همین یک کهن مثبت برای مصرف کننده است.

Additional information

Brand

پیروز

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صابون بهداشتی و آرایشی پیروز با 6 رایحه 75 گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *