مایع دستشویی پیروز 3 لیتری

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: مایع دستشویی پیروز یک محصول کاملا جادویی می‌ باشد که در بازار موجود است و در حجم 3 لیتری تولید می شود و مصرف کننده به راحتی می‌ تواند برای مصرف‌ های روزانه و همچنین مصرف‌ های محیط کار و محیط‌ های اداری و هتل‌ ها و رستوران‌ ها از این مایع استفاده کند.

این مایع قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و تمام میکروب‌ ها و لکه‌ هایی که روی دت قرار دارد را کاملا از بین می‌ برد و شما می‌ توانید با راحتی بدون اینکه دیگر نگران خشکی پوست خود باشید، این محصول را به صورت روزانه مورد استفاده قرار دهید.

موارد استفاده: برای شستن دست‌ های خود و همچنین اعضای خانواده خود این مایع دستشویی قابل استفاده است که می‌ توانید به راحتی به صورت روزانه از آن استفاده نمایید.

روش مصرف: همانطور که می‌ دانید برای داشتن دستی تمیز و خوشبو باید مایع دستشویی که کیفیت بالایی داشته باشد استفاده نمایید. روش مصرف مایع به این صورت است که شما قبل از استفاده اول خوب است که دست‌ های خود را با آب بشویید و بعد از آن مایع را بر روی دست خود بریزید و خوب ماساژ دهید و بعد از اینکه کاملا با کف ماساژ دادید به راحتی آن را آب بکشید و متوجه خوش بویی و تمیزی دستان خود گردید.

ترکیبات: یک تولید کننده تلاش می‌ کند تا برای تولید مایع‌ های دستشویی از فرمولاسیون‌ های استانداردی استفاده کند و در بهترین شرایط ممکن این مایع را تولید نماید که کیفیت این مایع‌ ها بیشتر گردد و همچنین عصاره‌ های گیاهی را درون مایع می‌ ریزند، برای همین هم بوی بسیار خوشی دارد و هنگامی که دست خود را با مایع می‌ شویید متوجه بوی خوش آن می‌ گردید.

برای تولید این مایع از کاستیل مایع، گلیسیرین گیاهی، قطره اسانسی که کاملا متننوع می‌ باشد و همچنین آب مقطر و هر روغنی که برای نرمی و لطافت پوست دست شما مناسب است تولید کننده استفاده می کند از جمله روغن جوجوبا و یا روغن بادام.

Additional information

Brand

پیروز

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مایع دستشویی پیروز 3 لیتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *