دستمال اقتصادی سحر 200 برگ

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: دستمال اقتصادی سحر یک محصول جادویی می باشد که شما می‌ توانید این محصول را به صورت ۲۰۰ برگ برای خود تهیه نمایید، با کیفیت خوبی که دارد علاوه بر اینکه به بازار داخل عرضه می‌ شود به بازار های صادراتی هم راه پیدا کرده است. دستمال اقتصادی از جمله محصولاتی می‌ باشد که در هر خانه‌ ای قرار دارد و همه از آن استفاده می‌ کنند و این دستمال کار را بسیار آسان نموده و کاملا نرم است و هنگامی که شما می‌ خواهید صورت خود را با آن تمیز نمایید به راحتی می‌ توانید این کار را انجام دهید.

مواد استفاده: موارد استفاده این دستمال بسیار زیاد است و افراد می‌ توانند به صورت روزمره برای تمیز کردن دست و صورت خود و همچنین پاک کردن محیط خود و تمیز کردن صورت بعد از آرایش کردن وهمچنین در هنگام غذا خوردن و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌ گیرد و کاملا ضد حساسیت می‌ باشد و مناسب برای هر نوع پوستی است.

روش مصرف: اگر بخواهیم در رابطه با روش مصرف دستمال اقتصادی با برند سحر صحبت کنیم، می‌ توان گفت که دقیقا شبیه به دیگر دستمال‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد، شما می‌ توانید حتی علاوه بر اینکه در منزل خود برای امورات عادی در محیط کار و محیط‌ های عمومی از این دستمال استفاده کنید، به خصوص وقتی که فصل پاییز و زمستان می‌ شود، به علت سرد بودن هوا موجب می‌ گردد که شما خیلی زود سرما بخورید و برای جلوگیری از سرماخوردگی می‌ توانید از دستمال کمک بگیرید بخصوص در هنگام عطسه کردن که موجب پخش ویروس می شود.

ترکیبات: برای تولید دستمال اقتصادی از متریال به روز و بهداشتی استفاده می‌ شود، تا در نتیجه دستمالی که تولید می‌ گردد به راحتی وارد بازار شود و مصرف کننده بتواند از آن نهایت بهره را ببرد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستمال اقتصادی سحر 200 برگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *