دستمال توالت های هپی 12 قلو 4 لایه

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: دستمال توالت های هپی، یک محصول جادویی است که در بسته‌ بندی‌ های ۱۲ قلو تولید می‌ شود و دارای 4 لایه می‌ باشد که به همین علت ضخامت آن بسیار زیاد است و شما می‌ توانید به راحتی از این دستمال توالت به صورت بهینه استفاده کنید.

این دستمال توالت در سایز استاندارد تولید و بازار عرضه می‌ شود که شما مصرف کننده محترم قادر می باشید بر اساس نیاز خود هر حجمی از این دستمال توالت را که می‌ خواهید را به صورت عمده برای خود تهیه کنید.

مواد استفاده: همانطور که مطلع هستید در توالت نیاز است که حتما یک دستمال قرار داده شود که افراد بتوانند بدن خود را خشک نمایند و بعضا شما بعد از اینکه دست و صورت خود را هم شستید می‌ توانید از این دستمال استفاده کنید، که کاملا نرم بوده و چون چهار لایه است و به راحتی آب را جذب می‌ کند.

جالب است بدانید که از این دستمال توالت فقط در توالت‌ های فرهنگی استفاده نمی‌ شود، بلکه شما می‌ توانید برای کاشتن بذر و دانه‌ ها هم از این دستمال استفاده کنید، که موجب می‌ شود خیلی راحت دانه‌ ها جوانه بزنند.

روش مصرف: دستمال توالت مانند دیگر دستمال‌ ها دارای چند لایه می‌ باشد و با بندی که وجود دارد به راحتی از هم جدا می‌ شود و مصرف کننده می‌ تواند آن را مورد استفاده قرار دهد و با اندازه استانداردی که دارد، کاملا اقتصادی و به صرفه است و جالب است بدانید که این دستمال علاوه بر اینکه به بازار های داخلی راه پیدا کرده است، مشتری های صادراتی زیادی را به خود جذب نموده و سالانه حجم زیادی از این محصول به بازارهای خارجی ارسال می‌ شود و توانسته نظر مشتری‌ های زیادی را به خود جلب نماید

ترکیبات: برای تولید این دستمال از بهترین متریال‌ ها استفاده می‌ شود و به صورت کاملا بهداشتی تولید و بازار عرضه می‌ شود.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستمال توالت های هپی 12 قلو 4 لایه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *