دستمال توالت های هپی 8 قلو 4 لایه

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: دستمال توالت های هپی 8 قلو از جمله محصولات جادویی است که به صورت 4 لایه تولید و به بازار عرضه می‌ شود و شما مصرف کننده محترم می‌ توانید به راحتی این دستمال توالت را برای خود تهیه نمایید. این دستمال دارای حجم استانداردی است و شما هنگامی که از این دستمال به صورت روتین استفاده کنید متوجه نرمی و لطافت آن می‌ شوید و این مژده را به شما می‌ دهیم که اصلا حساسیتی برای شما به وجود نمی‌ آورد و شما می‌ توانید با خیال راحت از این دستمال استفاده کنید.

مواد استفاده: همانطور که مطلع هستید شما می‌ توانید برای استفاده از این دستمال برای سرویس‌ های بهداشتی از این برند استفاده کنید و بدن خود را با آن خشک نمایید که موجب می‌ شود از رشد باکتری و قارچ جلوگیری شود و همچنین می‌ توانید برای خشک کردن دست و صورت خود نیز از این دستمال بهره‌ مند گردید.

روش مصرف: همانطور که مطلع هستید روش استفاده از این دستمال بسیار ساده و آسان است که شما قادر می باشید به راحتی این دستمال را به صورت روزانه استفاده کنید و جالب است بدانید کیفیت این دستمال بسیار بالا است و توانسته علاوه بر اینکه به بازار های داخلی نفوذ کند، به بازار های بین المللی هم راه پیدا کرده و سالانه حجم زیادی از این دستمال با بسته‌ بندی‌ های شکیل به کشور های همسایه ارسال می‌ شود.

ترکیبات: یک تولید کننده تلاش می‌ کند تا برای تولید این دستمال‌ های توالت از بهترین مواد اولیه و متریال‌ های موجود در بازار استفاده کند تا در نتیجه محصولی که تولید می‌ کند بهترین کیفیت را داشته باشد و قابل رقابت با برند های دیگر نیست و برای تبدیل خمیر کاغذی به دستمال‌ های توالت از مواد های کاملا گیاهی استفاده می‌ شود تا برای بدن ضرر نداشته باشد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستمال توالت های هپی 8 قلو 4 لایه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *