دستمال توالت های هپی 4 قلو چهار لایه

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: دستمال توالت های هپی یک محصول خارق‌ العاده می‌ باشد که ۴ قلو است و دارای چهار لایه است برای همین هم موجب شده که جذب این دستمال نیز افزایش یابد و نظر مشتری‌ های زیادی را به خود جلب کند. این دستمال دارای اندازه کاملا استانداردی است و مصرف کننده می‌ تواند به راحتی این محصول را برای خود تهیه کند و می‌ توان گفت از نظر اقتصادی هم برای مصرف کننده به صرفه می‌ باشد.

مواد استفاده: همانطور که از اسم این دستمال‌ های توالت پیدا است، این دستمال در توالت‌ ها و روشویی‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد و شما می‌ توانید برای خشک کردن بدن خود و همچنین دست و صورت از این دستمال کاربردی استفاده نمایید. با وجود این دستمال‌ ها، دیگر نگران رشد باکتری و قارچ در بدن خود نباشید، زیرا به راحتی تمام آب موجود روی بدن را می‌ گیرد و می‌ توانید از بدن خود به بهترین نحو مراقبت نمایید.

روش مصرف: روش مصرف این دستمال‌ های توالت بسیار آسان و ساده است، که هر کسی می‌ تواند آن را مورد استفاده قرار دهد و با وجود بندی که هر دستمال را از هم جدا کرده شما می‌ توانید به راحتی به اندازه نیاز خود هر برگی از دستمال را که می‌ خواهید را برای خود جدا کنید و آن را مورد استفاده قرار دهید.

ترکیبات: یکی از دغدغه‌ هایی که یک تولید کننده دارد این است که بتواند از بهترین متریال‌ های موجود در بازار استفاده کند تا بهترین کیفیت را وارد بازار نماید و برای همین هم این دستمال توالت بسیار پر طرفدار و پر فروش بوده و  سالانه حجم زیادی از این دستمال تولید و به بازار عرضه می‌ شود و برای تولید این دستمال‌ ها تلاش می‌ شود تا از مواد شیمیایی استفاده نشود و محصولاتی استفاده شود که پایه‌ های کاملا گیاهی داشته باشد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستمال توالت های هپی 4 قلو چهار لایه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *