دستمال اقتصادی تکین 200 برگ

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: دستمال اقتصادی تکین در بازار امروزه یکی از عالی‌ ترین محصولاتی است که به صورت ۲۰۰ برگ تولید می‌ شوند و این سایز از دستمال سایزی است بسیار کاربردی و شما می‌ توانید به عنوان مصرف کننده این دستمال را برای خود انتخاب نمایید و این دستمال کاملا نرم و لطیف بوده و شما اگر پوست حساسی داشته باشید و یا پوست غیر حساس، می‌ توانید به راحتی این دستمال را به صورت روزانه استفاده کنید، بدون اینکه روی صورت شما قرمزی و یا التهابی ایجاد شود.

مواد استفاده: امروزه از کودکان تا سالخوردگان از دستمال کاغذی استفاده‌ های بهینه می‌ کنند، یکی از موارد مصرف اینکه شما هنگامی که صبح دست و صورت خود را شستید می‌ توانید با این دستمال دست و صورت را خشک کنید و این دستمال کاملا بهداشتی است که شما قادر می‌ باشید برای خود و اعضای خانواده خود بهترین‌ ها را تهیه نمایید. همچنین در محیط خانه و همچنین محیط کار می‌ توانید میز خود را و یا ظرف‌ های خود را با دستمال تمیز و خشک نمایید.

روش مصرف: چند سال است که دستمال وارد سبد خرید همه خانواده شده است و برای همین روش مصرف آن بسیار ساده است و می‌ دانم که شما همه روش مصرف دستمال را می‌ دانید و این دستمال به صورت کاملا استاندارد از هم جدا جدا هستند که شما می‌ توانید بر اساس نیاز خود یکی یکی بردارید.

ترکیبات: برای تولید دستمال اقتصادی تکین از تمام فرایند های مدرن و استاندارد کمک گرفته می‌ شود و همچنین از مواد اولیه درجه تولید می‌ شود تا در نتیجه دستمالی که وارد بازار می‌ شود دارای کیفیت درجه یکی باشد و مصرف کننده از کیفیت این دستمال رضایت کامل داشته باشد. این دستمال علاوه بر عرضه به بازار داخل به بازار های صادراتی هم راه پیدا کرده و سالانه حجم زیادی از این دستمال بسته‌ بندی و به کشور های اطراف ارسال می‌ گردد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستمال اقتصادی تکین 200 برگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *