دستمال کاغذی تکین کلاسیک 200 برگ

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: دستمال کاغذی تکین کلاسیک از جمله محصولاتی می‌ باشد که موارد استفاده زیادی دارد و شما می‌ توانید به صورت روزانه از این دستمال استفاده‌ های بهینه کنید. این دستمال کاملا نرم و لطیف می‌ باشد و برای همین هم بسیار پر فروش است و تولید کننده تلاش می‌ کند تا حجم زیادی از این دستمال را تولید و روانه بازار نماید، تا بتواند نیاز بازار را برطرف نماید و علاوه بر عرضه به بازار داخل به بازار های خارجی هم راه پیدا کرده است. این دستمال به صورت ۲۰۰ برگ تولید و به بازار توزیع می‌ گردد.

مواد استفاده: جالب است بدانید که این دستمال کاملا ضد حساسیت است و برای کودکان و افراد سالخورده مفید است و شما می‌ توانید برای خشک کردن و یا پاک کردن دست و صورت از این دستمال استفاده کنید و این محصول را برای خانواده خود تهیه نمایید. سایز این دستمال کاملا استاندارد است و از نظر ظاهر بسیار شیک می‌ باشد که توانسته نظر مشتری‌ های زیادی را به خود جذب نماید.

روش مصرف: این دستمال به راحتی قابل استفاده است و از مواد اولیه درجه یکی تولید شده که شما به عنوان مصرف کننده می‌ توانید با خیال راحت این دستمال را برای خود تهیه کنید و آن را مورد استفاده قرار دهید. حجم این دستمال کاغذی کاملا استاندارد است و شما می‌ توانید در محیط منزل، محیط کار و حتی داخل ماشین هم از این دستمال به صورت بهینه استفاده کنید.

ترکیبات: برای تولید این دستمال کاغذی با برند تکین از بهترین متریال‌ ها و بهداشتی‌ ترین آنها استفاده می‌ شود تا در نتیجه دستمالی که تولید می‌ شود کیفیت بالایی داشته باشد و برای تولید این دستمال از پوست تنه درختان که به صورت نازک است استفاده می‌ شود که کاملا ارگانیک و گیاهی است. شما می توانید بهترین ها را برای خود و مشتری های خود تهیه نمایید.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستمال کاغذی تکین کلاسیک 200 برگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *