شیشه پاک کن میام 500 گرمی

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: شیشه پاک کن میام از جمله محصولاتی می‌ باشد که قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد و شما به عنوان یک خریدار می‌ توانید به راحتی این محصول را در حجم بالایی برای خود تهیه نمایید. این شیشه پاک کن در حجم ۵۰۰ گرمی تولید و به بازار عرضه می‌ شود و افراد برای اینکه بخواهند یک پنجره کاملا تمیز و براق داشته باشند ضروری است که از این شیشه پاک کن استفاده کنند و همچنین برای پاک کردن آینه‌ ها کاملا کاربردی می‌ باشد و جالب است بدانید که این شیشه پاک کن به صورت ضد بخار می‌ باشد و شما می‌ توانید حتی آینه‌ های سرویس بهداشتی و حمام را هم با این شیشه پاک کن تمیز کنید و هیچ رسوب و تاری روی آینه وجود نداشته باشد.

مواد استفاده: از مهم‌ ترین موارد استفاده این شیشه پاک کن همانطور که از اسم آن پیداست، برای پاک کردن شیشه‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد و شما برای تمیز کردن آینه هم می‌ توانید از این شیشه پاک کن استفاده کنید.

روش مصرف: روش مصرف این شیشه پاک کن بسیار آسان و ساده می‌ باشد که به صورت آبپاش است و شما قادر می‌ باشید به راحتی روی سطح مورد نظر خود اسپری کنید و با یک پارچه کاملا نخی سطح مورد نظر خود را پاک نمایید.

ترکیبات: تولید کننده تلاش می‌ کند برای تولید این شیشه شوی ها از مواد اولیه درجه یک استفاده کند، از جمله موادی که برای تولید شیشه پاک کن استفاده می‌ شود آمونیاک، بتوکسی اتانول، کلر، ایزوپروپیل الکل، مونو اتانول آمین و پرکلرو اتیلن می‌ باشد که اندازه هر کدام از این مواد ها باید به صورت استاندارد باشد تا در نتیجه شیشه پاک کنی که به بازار عرضه می‌ شود کیفیت بالایی داشته باشد و یک تولید کننده تلاش می‌ کند تا علاوه بر عرضه به بازار داخل، این محصول را به بازار های صادراتی هم ارسال شود.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیشه پاک کن میام 500 گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *