جرمگیر میامی 750 گرمی و 5 لیتری

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: جرمگیر میامی یک محصول بسیار با کیفیت می‌ باشد که به صورت ۷۵ گرمی و ۵ لیتری تولید و بازار عرضه می‌ شود و شما به عنوان یک خریدار می‌ توانید این محصول را در حجم بالا برای خود تهیه نمایید و این جرم‌ گیر دارای قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی می‌ باشد که جرم‌ های بسیار سرد را کامل از بین می‌ برد. این جرمگیر با کیفیت بالایی که دارد علاوه بر عرضه بازار داخل به بازار های صادراتی هم راه پیدا کرده و سالانه حجم زیادی از این جرم‌ گیر در بسته‌ بندی‌ های استاندارد به بازار هدف ارسال می‌ شود.

مواد استفاده: موارد این جرمگیر بسیار زیاد می‌ باشد و شما می‌ توانید هم در داخل منزل و هم در محیط کار از این جرمگیر برای تمیز کردن کاشی و سرامیک و همچنین کاسه‌ های توالت که به صورت ایرانی و فرنگی می‌ باشد و همچنین دیوار آشپزخانه‌ ها، حمام و سرویس‌ های بهداشتی خود را می‌ توانید با این جرمگیر کاملا تمیز کنید تا ضد عفونی گردد و هیچ آثاری از جرم و کثیفی روی آنها باقی نماند.

روش مصرف: روش مصرف این جرمگیر بسیار آسان و ساده می‌ باشد که شما می‌ توانید به راحتی این محلول را روی سطح مورد نظر خود بپاشید و یا اینکه اسپری کنید تا کامل سطح را بپوشاند و بعد از چند دقیقه با یک جارو آن را تمیز کنید و بعد از آن آبکشی نمایید و متوجه تغییر و تمیزی سطح مورد نظر خود گردید.

ترکیبات: برای تولید این جرمگیر تلاش می‌ شود تا از مواد درجه یک و استانداردی استفاده گردد و اگر بخواهیم در رابطه با ترکیبات صحبت کنیم می‌ توان گفت که از نمک سدیم، اسید کربنیک، کربنات سدیم، اسید هیدروکلریک و اسید لاکتیک و دیگر محصولاتی که برای تولید این جرمگیر ها لازم و ضروری می‌ باشد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جرمگیر میامی 750 گرمی و 5 لیتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *