صابون بچه میامی 75 گرمی

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: صابون بچه میامی یک محصول بسیار با کیفیتی می‌ باشد که در وزن ۷۵ گرمی تولید و به بازار عرضه می‌ شود و شما به عنوان یک مصرف کننده می‌ توانید به راحتی این صابون را در حجم بالا برای خود خریداری نمایید. این صابون مناسب برای انواع پوست‌ ها می‌ باشد از جمله پوست‌ های خشک، پوست‌ های چرب و پوست‌ های متوسط که شما می‌ توانید بر اساس نیاز خود انواع این صابون را برای خود تهیه کنید که موجب نرم شدن و آبرسانی به پوست شما می‌ شود و برای همه رنج سنی نیز مناسب می‌ باشد.

موارد استفاده: شما می‌ توانید هم برای کودکان و هم برای میانسالان و هم سالخورده گان از این صابون استفاده کنید و هیچ محدودیتی هم در رنج سنی وجود ندارد و کاملا ضد حساسیت است و موجب خشکی پوست نمی‌ گردد. شما قادر می‌ باشید به صورت روزانه هم صبح و هم شب و هم موقع ظهر برای شستشوی صورت خود از این صابون بچه استفاده کنید و پوست شما را اصلا خشک نمی‌ کند و شما می‌ توانید با این صابون تمام آلودگی‌ ها و کثیفی‌ های روی پوست خود را از بین ببرید.

روش مصرف: قبل از استفاده از این صابون شما می‌ توانید صورت و بدن خود را خیس کنید و بعد این صابون را به دست خود بزنید و بعد اینکه کف آمد این کف را به روی پوست خود بمالید تا تمام کثیفی‌ ها کامل از بین برود و بعد از آن آبکشی نمایید و خشک کنید و بعد از آن متوجه تغییرات پوست خود می‌ شوید که پوستی کاملا شفاف و سالم به شما تحویل می‌ دهد.

ترکیبات: یک تولید کننده تلاش می‌ کند تا برای تولید این صابون از بهترین متریال‌ ها استفاده کند و پایه تمام این متریال‌ ها کاملا گیاهی می‌ باشد، زیرا این صابون بیشتر برای کودکان مورد استفاده قرار می‌ گیرد که باید کاملا گیاهی و ارگانیک باشد و ضد حساسیت است تا کودک پوستش قرمز نشود و یا التهاب نگیرد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صابون بچه میامی 75 گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *