مایع ظرفشویی میامی 1/5 و 2/5 لیتری

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: مایع ظرفشویی میامی یک محصول کاملا پر استفاده و با کیفیت می‌ باشد که در حجم 1/5 و 2/5 لیتری تولید و روانه بازار می‌ شود و شما به عنوان یک مصرف کننده می‌ توانید برای تمیز کردن چربی‌ ها، کثیفی‌ ها و آلودگی‌ ها از روی ظرف‌ های خود از این مایع استفاده کنید که قادر می‌ باشد تمام آلودگی‌ های روی ظرف را کاملا پاک نماید. این مایع ظرفشویی دارای رایحه ی بسیار خوبی است که می‌ تواند بوی خوبی را به ظرف‌ های شما بدهد، برای همین هم بسیار پر طرفدار و پر فروش می‌ باشد.

موارد استفاده: این مایع برای هر نوع جنسی از ظرفی که دارید از جمله ظرف‌ های چینی، ملامینی، استیل، چدن، رویی، بلوری و چک هم می‌ توانید از این مایع استفاده کنید، بدون اینکه روی ظرف‌ های شما خط و خشی بیندازد. شما هم می‌ توانید این مایع را در مورد استفاده قرار دهید و همینطور می‌ توانید در محیط‌ های بزرگ مثل هتل‌ ها، رستوران‌ ها و محیط‌ های اداری مورد استفاده قرار دهید و با خیال راحت ظرف‌ ها را تمیز نمایید.

روش مصرف: این مایع ظرفشویی آنقدر که با کیفیت است روش مصرف آن هم بسیار ساده و آسان است، به این صورت که شما اول می‌ توانید ظرف‌ ها را با آب خیس کنید و روی اسکاج این مایع ظرفشویی را بریزید و بعد به روی تمام این ظرف‌ ها بزنید و فشار دهید تا کامل تمام چربی‌ ها حذف شود و بعد می‌ توانید با آب، آبکشی کنید و جالب است بدانید که این مایع در آب سرد هم به راحتی حل می‌ شود.

ترکیبات: یک تولید کننده تلاش می‌ کند تا برای تولید این مایع از بهترین متریال‌ های موجود در بازار استفاده کند تا در نتیجه بهترین این مایع به بازار عرضه شود و جالب است بدانید علاوه بر اینکه در بازار داخل مشتری‌ های زیادی دارد، مشتری‌ های صادراتی زیادی را هم به خود جذب نموده است.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مایع ظرفشویی میامی 1/5 و 2/5 لیتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *