تقویت کننده مو سوپکس 500 گرمی

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: تقویت کننده موی سپکس از جمله محصولاتی می‌ باشد که در حجم ۵۰۰ گرمی تولید و توزیع می‌ شود و برای ریشه و ساقه مو بسیار مناسب و مفید است و هم آقایان می‌ توانند از این محصول استفاده کنند و هم خانم‌ ها و برای کسانی که مو های بسیار کم پشتی دارند گزینه ی خوبی است و موجب می‌ شود که حجم موها نیز دو برابر گردد.

اگر شما همیشه مشکل این را دارید که قسمت جلوی موهای شما و یا نقاط دیگر موی بسیار کم پشتی دارد پیشنهاد می‌ کنیم که از این تقویت کننده استفاده کنید و بعد از چند دوره نیز می‌ توانید تفاوت رویش موهای خود را نیز احساس نمایید.

موارد استفاده: کسایی که به صورت ژنتیکی دارای موهای بسیار کمی هستند و یا به علت عوامل بیرونی موهای آنها کاملا کم پشت است می‌ توانند از این تقویت کننده استفاده کنند و این تقویت کننده می‌ تواند به ریشه مو کمک کند تا ساقه مو مقاومت بیشتری داشته باشد و ضخیم‌ تر گردد.

روش مصرف: شما می‌ توانید به صورت روزانه از این تقویت کننده مو به صورت بهینه استفاده کنید و کاملا آسان و راحت در دسترس شما می‌ باشد و پیشنهاد می‌ کنیم که بعد از حمام می‌ توانید این تقویت کننده را به ریشه و ساقه موهای خود بزنید و نتیجه را به راحتی در طی چند روز ببینید.

ترکیبات: تولید کننده تلاش می‌ کند تا برای این تقویت کننده از بهترین متریال‌ ها استفاده کند تا در نتیجه مصرف کننده از این مواد رضایت کامل داشته باشد و به صورت روتین از آن استفاده کند، برای همین از مواد معدنی‌ های درجه یکی که حاوی هیرونیک زینک هستند نیز استفاده می‌ کند و همینطور برای تولید این تقویت کننده از ویتامین‌ ها و مکمل‌ های گروه ب نیز استفاده می‌ شود که موجب ضخیم شدن تار مو می‌ گردد و همینطور از مواد بیوتین هم استفاده می‌ شود که همان گونه که می‌ دانید برای تقویت و رشد موها بسیار موثر است.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تقویت کننده مو سوپکس 500 گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *