مایع سفید کننده و ضد عفونی کننده تمیز 1 لیتریی

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: مایع سفید کننده و ضدعفونی کننده برند تمیز در حجم یک لیتری در تناژ بالا تولید می‌ شود و کیفیت این مایع به قدری زیاد است که توانسته نظر مشتری‌ های صادراتی را به خود جلب کند و سالانه حجم زیادی از این مایع سفید کننده به کشور های همسایه مثل پاکستان، ازبکستان، ترکیه، امارات، عراق، عمان و دیگر کشور ها ارسال می‌ شود.

این مایع سفید کننده در کمترین زمان ممکن می‌ تواند لکه‌ ها را کامل از بین ببرد و همینطور یک ضد عفونی کننده بسیار قوی است به خصوص در این دوره‌ ای که ویروس و میکروب‌ ها فراوان است این مایع می‌ تواند بهترین انتخاب برای ضد عفونی کردن و تمیز کردن منزل و محیط کار شما باشد.

موارد استفاده: جالب است بدانید که مایع سفید کننده و ضد عفونی کننده کاربرد های زیادی دارد و شما می‌ توانید حتی آشپزخانه خود را با این محصول تمیز کنید و تمام چربی‌ ها و میکروب‌ ها را کامل از بین ببرید و همینطور مناسب برای اتاق‌ ها و پذیرایی می‌ باشد و شما قادر می باشید کف اتاق و منزل خود را با استفاده از این مایع تمیز نمایید و همینطور برای تمیز کردن سرویس‌ های بهداشتی و حمام هم کاربردی است.

روش مصرف: اگر بخواهیم در رابطه با روش مصرف این محصول صحبت کنیم می‌ توان گفت که روش مصرف آن بسیار ساده است که شما اول از همه سطح مورد نظر خود را خیس کنید و مقداری از این مایع را به روی سطح مورد نظر بزنید و بعد از یکی دو دقیقه آن را بشویید و متوجه تغییرات چشمگیر آن می‌ شوید.

ترکیبات: تولید کننده تلاش می‌ کند تا برای تولید این محصول از مواد اولیه درجه یکی مانند هیپوکلرید سدیم، بوراکس، آمونیوم و آب قلیایی درجه یکی استفاده کند تا در نتیجه بهترین ورژن این محصول تولید و روانه بازار گردد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مایع سفید کننده و ضد عفونی کننده تمیز 1 لیتریی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *