محلول ضد عفونی کننده الکل طبی تمیز 500 میل

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: یکی از محصولاتی که بسیار مورد استفاده قرار می‌ دهیم هم در منزل و هم در محیط کار و هم در کادر پزشکی محلول ضد عفونی کننده الکل که به صورت طبی در بازار موجود است و برند تمیز یکی از محصولاتی است که بسیار کیفیت خوبی دارد و این محلول یکی از محلول‌ های بسیار پر طرفدار در بازار است و توانسته نظر مشتری‌ های داخلی را به خود جلب کند و همینطور نظر مشتری‌ ها و تاجر های خارج از ایران را به خود جلب نموده است و برای همین هم حجم زیادی از این محصول به کشور های اطراف ما نیز صادرات می‌ شود.

شما می‌ توانید به صورت روزانه از این محلول استفاده کنید و یک محلولی است که هم کیفیت خوبی دارد و هم از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است.

موارد استفاده: برای برخی از افراد سوال پیش می‌ آید که دقیقا موارد استفاده این محلول چیست؟ می‌ توان گفت شما برای اینکه از میکروب و باکتری‌ هایی که در فضای باز وجود دارد در امان باشید خوب است که بعد از هر کاری دست‌ های خود را ضد عفونی کنید، برای مثال هنگامی که به بیمارستان و یا جاهای عمومی می‌ روید و می‌ دانید که در آن محیط میکروب قرار دارد، می‌ توانید با این محلول نیز تمام آلودگی‌ ها را از خود دور کنید.

روش مصرف: طریقه مصرف این محصول بسیار آسان و ساده است و شما می‌ توانید مقداری از این محلول را به کف دست خود بزنید و بعد به دیگر نقاطی که می‌ خواهید ضد عفونی شود آغشته کنید و بعد از چند دقیقه منتظر شوید تا کامل خشک شود و بعد از خشک شدن نیز خیالتان راحت است که دست شما کاملا تمیز و عاری از هر گونه میکروب می‌ باشد.

ترکیبات: اگر بخواهیم در رابطه با ترکیبات این محلول صحبت کنیم می‌ توان گفت که شامل اتانول، الکلريال پروپانول و دیگر محتوایات است و همینطور اسانس‌ های گیاهی و پروپیلن گلیکول می‌ باشد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محلول ضد عفونی کننده الکل طبی تمیز 500 میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *