اسپری گند زدای میوه و سبزیجات تمیز 260 میل

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: اسپری گند زدای میوه و سبزیجات یک محصول بسیار پر کاربرد و ارگانیک است که در حجم ۲۶۰ میل تولید و روانه بازار می‌ شود و شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن میوه‌ ها و سبزیجات خود را بشویید و مطمئن شوید که از هر میکروبی به دور است و با خیال راحت می‌ توانید سبزیجات و میوه‌ جات را برای خانواده خود تهیه کنید و همینطور برای تولید این محصول از مواد کاملا طبیعی و گیاهی استفاده می‌ شود تا برای بدن مضر نباشد.

موارد استفاده: همانطور که از اسم این محصول مشخص است برای تمیز کردن میوه و سبزیجات شما می‌ توانید این اسپری را مورد استفاده قرار دهید، هم سبزی‌ هایی که به صورت روزانه استفاده می‌ کنید و هم سبزی‌ هایی که برای خورشت مانند قورمه سبزی، خورشت کرفس و دیگر غذا هایی که برای درست کردن آن نیاز است که از سبزیجات استفاده کنید.

برخی از افراد برای تمیز کردن کاهو و کلم هم از این اسپری استفاده می‌ کنند که سرعت عمل را بیشتر می‌ کند.

روش مصرف: روش مصرف این اسپری بسیار آسان و ساده است به این صورت که شما این اسپری را به روی سبزی‌ ها می‌ زنید قبل از اینکه اسپری کنید سبزی را خشک می‌ کنید و می‌ گذارید ۴ تا ۵ دقیقه روی سبزی‌ ها باقی بماند و بعد آن را چند بار آبکشی می‌ کنید و متوجه می‌ شوید که هرچی گل و لای و آلودگی بود کامل از روی سبزی و میوه‌ ها پاک شده است.

ترکیبات: یک تولید کننده تلاش می‌ کند تا برای تولید این اسپری از مواد اولیه درجه یکی استفاده کند و اگر بخواهیم ترکیبات آن را نام ببریم می‌ توان گفت شامل نمک، جوش شیرین، عصاره‌ های گیاهی که کاملا ضد باکتری و ضد قارچ و انگل است، تولید می‌ شود.

همینطور ترکیباتی که موجب می‌ شود ضد انگل باشد از موادی مثل تیمون، ارواکرول، سیمین، سینامیک اسید و دیگر محصولات تولید می‌ گردد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری گند زدای میوه و سبزیجات تمیز 260 میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *