مایع ظرفشویی تمیز 10 و 20 لیتری

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: مایع ظرفشویی تمیز جز محصولاتی می‌ باشد که در حجم ۱۰ و ۲۰ لیتری تولید و روانه بازار می‌ شود و شما می‌ توانید به راحتی این مایع را در حجم بالا برای خود سفارش دهید و از نظر کیفیت و قیمت خیالتان راحت باشد، زیرا این محصول در بازار داخل تولید می‌ شود و از مواد اولیه درجه یکی نیز برای تولید کمک گرفته می‌ شود.

جالب است بدانید که این مایع علاوه بر عرضه به بازار های داخلی به بازار های صادراتی هم راه پیدا کرده و سالانه حجم زیادی از این مایع به کشور های اطراف و کشور های همسایه ارسال می‌ گردد.

موارد استفاده: همانطور که از اسم محصول پیدا است، برای شستن ظرف‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد، البته ظرف‌ هایی که شما می‌ خواهید با دست بشویید، قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد و هر جنس ظرفی که داشته باشید از جمله روی، چینی، چدن و جنس‌ های دیگر را کاملا تمیز می‌ نماید.

روش مصرف: اگر بخواهیم در رابطه با روش مصرف این مایع صحبت کنیم می‌ توان گفت که شما می‌ توانید مقداری از این مایع را بر اساس نیاز خود روی اسکاج قرار دهید و بعد به ظرف‌ ها بزنید و متوجه تمیزی ظرف‌ ها می‌ شوید.

همچنین می توانید درون آب مقداری مایع قرار دهید و با اسکاج تمام ظرف‌ های خود را کامل تمیز نمایید.

ترکیبات: برای خریدار ها سوال پیش می‌ آید که ترکیبات و مواد اولیه مایع ظرفشویی چه چیزی است و باید گفت که یک تولید کننده تلاش می‌ کند تا از مواد اولیه درجه یکی استفاده کند تا این محصول بتواند در بازار های صادراتی، با دیگر محصولات نیز رقابت کند.

مواد اولیه مایع ظرفشویی شامل کوکامید، کلرید سدیم، رنگ، مواد نگهدارنده، دودسیل بنزن اسید، سدیم هیدروکسید، آب و دیگر محصولات نیز تشکیل شده است.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مایع ظرفشویی تمیز 10 و 20 لیتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *