مایع ظرفشویی تمیز 750 گرمی

Guaranteed Safe Checkout

Features & Compatibility

معرفی محصول: از محصولاتی که همواره در سبد خرید خانواده‌ ها قرار داده شده، مایع ظرفشویی با برند تمیز می‌ باشد که در حجم ۷۵۰ گرمی است که بسیار پر فروش و پر طرفدار است و شما به عنوان یک خریدار می‌ توانید به راحتی این محصول را برای خود تهیه کنید و از کیفیت و قیمت آن خیالتان راحت باشد که قادر می باشید این محصول با کیفیت را از آن خود کنید و می‌ توان گفت قدرت پاک کنندگی این مایع بسیار بالا است و تمام چربی‌ ها و کثیفی‌ های روی ظرف را کامل پاک می کند و در کمترین زمان ممکن از بین می‌ برد.

موارد استفاده: اگر بخواهیم در رابطه با موارد استفاده این مایع ظرفشویی صحبت کنیم می‌ توان گفت شما برای شستن انواع ظروف، از جمله ظروف چینی، مسی، روی، چدن و هر نوع ظرفی که دارید را می‌ توانید با این مایع بشویید و خیالتان از بابت کیفیت آن نیز راحت باشد.

شما حتی می‌ توانید ظروفی که کاملا کثیف هستند و چربی‌ هایی که روی آنها قرار داده شده که طولانی مدت است را هم به راحتی پاک نمایید.

روش مصرف: در این پاراگراف در رابطه با روش مصرف این مایع ظرفشویی می خواهیم بیان کنیم و می‌ توان گفت خوب است که اول از همه ظرف‌ ها را آبکشی کنید و با یک اسکاج مناسب مقدار از این مایع ظرفشویی را روی اسکاج بزنید و با آن اسکاج ظرف‌ ها را کاملا تمیز کنید.

شما می‌ توانید با این اسکاج کفی ظرف‌ ها را کاملا  تمیز نمایید.

ترکیبات: ترکیبات این مایع ظرفشویی شامل کوکامید DEA، کلرید سدیم، سدیم هیدروکسید، دودسیل بنزن سولفونیک اسید، آب، رنگ مواد نگهدارنده تشکیل می‌ شود و یک تولید کننده تلاش می‌ کند تا این متریال را با بهترین کیفیت در حجم مناسبی به کار بگیرد تا در نتیجه محصول با کیفیتی تولید گردد.

Additional information

Customer Reviews

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مایع ظرفشویی تمیز 750 گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *