دسته‌بندی نشده

اگر پوست حساسی دارید از صابون بچه برای شستشوی صورت استفاده کنید

صابون بچه با ترکیبات و لایه برداری ملایم، به پاکیزگی و تمیزی پوست کمک کرده و به مرور باعث رفع مشکلات پوستی می گردد.

خواص صابون بچه برای پوست

داشتن پوستي زيبا آرزوي هر فردي است، معمولاً پوست ما انسان ‌ها بر اثر عوامل مختلفي دچار چين و چروك، لكه، جوش و آسيب ‌هاي مختلفي مي‌ شود. لازم است ذکر کنیم، كلاژن سازي بعد از سن سي سالگي تقريباً قطع شده و امكان بروز اين مشكلات وجود دارد؛ بنابراين بايد از پوست صورت در برابر هر نوع آسيب احتمالي محافظت نمود. يكي از بهترين روش‌ ها و راهكار هاي كه مي ‌توان به سلامت پوست خود كمك كرد، شستشوي صورت با يك شوينده مناسب است. طبق تحقيقاتي كه انجام شده صابون بچه حاوي ويتامين‌ ها و مواد مختلفي بوده كه محافظت كننده پوست است و با خاصيت ضد التهاب خود مي ‌تواند جوش و آكنه را از بين ببرد.

ويتامين E جز آنتي ‌اكسيدان ‌هاي مهم است كه اين آنتي ‌اكسيدان رطوبت طبيعي پوست را حفظ كرده و  پوست را در برابر عوامل آسيب ‌زا همانند نور خورشيد محافظت مي ‌نمايد؛ از طرفي  اين ويتامين باعث نرمي پوست گرديده، از پوسته پوسته شدن، خشكي و كشيده شدن صورت جلوگيري مي ‌كند. صابون‌ هاي بچه حاوي تركيباتي مانند کالاندولا بوده كه خاصيت ضد التهابي دارند و از بروز حساسيت روي پوست جلوگيري مي نماید. اين صابون‌ ها براي پوست ‌هاي خشك، چرب و جوش دار مناسب است و همه افراد به راحتي مي ‌توانند پوست خود را به كمك صابون بچه بازسازي كنند.

مراقبت و تميزي پوست يكي از ساده‌ترين راهكار هاي جوان ‌سازي است. صابون بچه آسيبی به پوست صورت نمي‌ رساند؛ زیرا يك پاك كننده ملايم است كه با لايه برداری، سلول‌ هاي مرده پوست را از بين برده و كمك مي‌ كند كرم‌ ها و ويتامين ‌هايي كه استفاده مي ‌كنيد، بهتر جذب پوست شود. يكي از مشكلات شايعي كه بسياري از افراد درگير آن هستند، جوش و آكنه مي‌ باشد كه بر اثر بسته شدن منافذ پوستي و فوليكول ها بوجود مي ‌آيد.

زماني كه غدد چربي بيش از حد فعاليت كنند، چربي ‌ها راه‌ هاي منافذ را مسدود كرده و در نتيجه جوش سر سياه، جوش ‌هاي بزرگ و سر سفيد ايجاد مي ‌شود. صابون بچه براي پوست صورت و درمان جوش بسيار مفيد است چون ماهيت آن نرم و لطيف بود و PH متناسب آن باعث مي ‌شود كه چربي پوست را به طور كامل از بين نبرد؛ در نتيجه PH پوست را متناسب گردانده و از تجمع چربي ‌ها هم جلوگيري مي ‌كند.

این صابون ها به هیچ عنوان پوست را خشک نمی کند و شما می توانید برای استحمام روزانه هم از آن ها هم استفاده کنید. اگر پوست بدن شما مستعد جوش است، به کمک صابون بچه می توانید آن ها را درمان کنید. البته لازم است ذکر کنیم، جوش های هورمونی با این شوینده ها از بین نمی رود و حتما باید به پزشک مراجعه کنید تا برایتان دارو تجویز کند. در نهایت در کنار دارو ها می توانید روتین پوستی مناسبی داشته باشید تا اثر گذاری سریع تری را مشاهده نمایید.

کدام شوینده برای بزرگسالان و کودکان مناسب است؟

پوست کودکان بسیار لطیف و نرم است و همه ما برای داشتن پوستی شبیه کودک تلاش می کنیم و در این راستا محصولات مختلفی را مصرف می نماییم. لازم است بگوییم استفاده از شوینده های کودکان می تواند تاثیر بسیار زیادی در این زمینه داشته باشد. در حال حاضر شوينده ‌های مختلفی مختص بزرگسالان و كودكان توليد شده است كه هر كدام بر اساس جنس پوست افراد برای سنين مختلف طراحي شده و تركيبات متعددي را شامل مي‌ شوند.

اين شوينده‌ ها شامل ژل ‌هاي شستشو، شامپو، فوم های شستشو و صابون ‌ها مي ‌باشند. معمولا هر یک از محصولات متناسب با جنس پوست ها تولید شده برای مثال، برای پوست چرب، خشک، جوش دار و غیره، ترکیبات هر کدام، متفاوت است. يكي از بهترين محصولاتی که هم براي بزرگسالان و هم براي كودكان قابل استفاده است، صابون بچه مي ‌باشد. همان ‌طور كه اشاره كرديم، صابون بچه تركيبات بسيار ملايمي دارد كه به پوست آسيب نمي ‌رساند و همه افراد در هر سني به راحتي مي‌ توانند از آن براي شستن صورت و پوست بدن خود استفاده كنند.

اين صابون‌ها محافظ شادابي پوست هستند كه از تركيبات  آن مي ‌توان به انواع ويتامين‌ ها از جمله ويتامين E، کالاندولا، گلیسیرین، روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل و روغن کرچک اشاره داشت.  همچنین بسيار مقرون به صرفه هستند و  قابليت استفاده براي مدت زمان طولاني‌ تري را براي افراد فراهم مي ‌آورد. اگر به دنبال محصولی هستید که با پرداخت هزینه کمتری آن را خریداری کنید و از خواص بی نظیرش بهره مند شوید، بهترین گزینه صابون بچه است.

لیفت ابرو با صابون بچه!

ابرو ها زیبا و پر پشت، تأثير بسيار زيادي در زيبايي چهره دارند و تقريباً جزء اولين اجزايي هستند كه در نگاه اول به چشم مي ‌آيد. تصور کنید زماني كه فردي به صورت  شما نگاه كند، قبل از هر چزی ابرو های خوش حالت و پر پشت شما را مشاهده کند. اين كار به جذابيت و زيبايي شما اضافه مي‌ كند. در حال حاضر روش ‌هاي مختلفي جهت زیبا تر شدن و لیفت كردن ابرو ها وجود دارد. استفاده از مواد لیفت ابرو، استفاده از ژل و صابون ابرو  جزء روش ‌هاي رايج مي‌ باشد. يكي از روش‌ هاي کم هزينه كه تأثير گذاري بسيار خوبي دارد، استفاده از صابون بچه براي لیفت ابرو مي ‌باشد.

به اين صورت كه شما يك براش ابرو را کمی مرطوب كرده و روی صابون بچه بمالید و در نهايت ابرو هاي خود را با آن به حالت دلخواه، شانه کنید. ماندگاری لیفت ابروی شما در این صورت بالا بوده و شما تا زمانی که صورت خود را نشویید، ابرو هایتان لیفت باقی خواهد ماند. چون تركيبات صابون بچه ملایم است، سبب سوزش چشم و پوست نشده و مي ‌تواند ابرو ها را به شكل مناسبي حالت دهد. اين صابون كمك مي ‌كند كه مو های ابرو از هم جدا شوند؛ یعنی از به هم چسبيده شدن تار مو جلوگيري مي ‌كند.

همچنين لازم است بدانيد مشكلات شايع ريزش ابرو با استفاده از صابون بچه وجود نخواهد داشت ولي توجه كنيد استفاده بيش از حد از هر محصولي مي تواند برايتان آسيب ‌زا باشد؛ پس سعي كنيد فقط زماني كه مي ‌خواهيد به مهماني ها بروید، از اين ابزار ها استفاده کنید تا ابرو هایی خوش حالت و زیبا داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *