دسته‌بندی نشده

دستمال کم هزینه و اقتصادی برای خانوار پر جمعیت و اماکن عمومی

دستمال کاغذی

یکی از به صرفه ترین دستمال هایی که برای خانواده های پرجمعیت و اماکن عمومی پیشنهاد می شود، دستمال اقتصادی می باشد.

معرفی دستمال کاغذی اقتصادی

دستمال کاغذی اقتصادی جزو محصولات پر مصرف بهداشتی محسوب می شود، که از این محصول برای مصارف مختلف استفاده می شود. ویژگی های این محصول شامل موارد زیر می باشد:

  • رنگ دستمال: رنگ این محصول سفید پر رنگ است که دلیل پررنگی آن چند لایه بودن این محصول می باشد، باید در نظر داشته باشید که رنگ استفاده شده در تولید این محصول باید مجاز و مرغوب باشد تا باعث بروز حساسیت نشود‌.
  • سطح دستمال: سطح این دستمال دارای پیچ خوردگی هایی است که در حین تولید بر روی آن ایجاد شده است، که نقش مهمی در افزایش سطح تماس و افزایش سرعت جذب دارد؛ از این رو در برخورد با مایعات به سرعت آن را جذب می کند.
  • الیاف دستمال: الیاف دستمال های اقتصادی به صورت یکنواخت پراکنده شده است، به همین علت عاری از هر گونه الیاف خرد شده، پرز، سوراخی و اجسام خارجی می باشد.
  • حجم دستمال: از ویژگی قابل مشاهده این محصول می توان به حجم آن ها اشاره کرد، این محصول دارای 200 برگ است که به صورت 100 برگ دولایه در بسته ها جای گذاری شده اند.
  • بسته بندی دستمال: این محصول با استفاده از نایلون  بسته بندی می شوند، که به بسته بندی های اقتصادی معروف هستند؛ زیرا این بسته ها به نسبت بسته بندی های کاغذی قیمت پایین تری دارند، از این رو می توان گفت به کاهش قیمت محصول کمک می کنند.
  • قیمت دستمال: قیمت این محصول نسبت به نمونه های مشابه ارزان تر و مقرون به صرفه است؛ زیرا این محصول با بسته بندی های پلاستیکی عرضه می شود، که این نوع بسته بندی هزینه کمتری به خود اختصاص می دهد‌؛ به همین علت مصرف کنندگان زیادی این محصول را مصرف می کنند.
  • ظاهر دستمال: دستمال کاغذی های اقتصادی از نظر ظاهری به صورت یک دست و به رنگ سفید مشاهده می شود، که هیچ گونه لک و سوراخی در سطح این دستمال وجود ندارد.
  • ابعاد و اندازه دستمال: این دستمال ها در ابعاد 19 × 20 تولید می شوند که وزن بسته های این دستمال تقریبی 105 گرم می باشد.
  • لطافت دستمال: این محصول باید دارای لطافت و نرمی باشد تا حین بیرون کشیدن از بسته به راحتی خارج شو‌د‌.

این محصول به راحتی در هر جا و مکان قابل استفاده می باشد؛ زیرا بسته بندی آن به گونه ای است که نیاز به فضای زیادی برای حمل و جا گذاری ندارد، از طرفی بسته بندی پلاستیکی آن موجب می شود به راحتی در کوچیک تری مکان قرار بگیرد.

5 دلیل محکم برای اینکه باید دستمال اقتصادی بخریم

دستمال کاغذی اقتصادی با کاربرد فراوانی که در خانه، هتل، رستوران و آشپزخانه ها دارند، مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است که در ادامه به 5 دلیل محکم برای خرید دستمال اقتصادی اشاره خواهیم کرد:

  1. نوع بسته بندی: بسته بندی دستمال های اقتصادی به گونه ای است که وزن سبکی دارد، سبک بودن این دستمال حمل و نقل و جابجایی آن را آسان می سازد.
  2. کیفیت دستمال: این محصول مانند سایر محصولات مشابه از کیفیت بالایی برخوردار است که در صورت خیس شدن، پودر و پوسته نمی شود.
  3. الیاف دستمال: الیاف این محصول به گونه ای است که پرز، لکه و سوراخی در سطح دستمال وجود ندارد؛ بلکه الیاف این دستمال قدرت جذب بالایی در مایعات دارد.
  4. انعطاف پذیری و نرمی: بسته بندی این محصول دارای انعطاف پذیری بالا می باشد، که می توان آن را در فضا های کوچک نیز قرار داد و همچنین برگ های این دستمال به راحتی تا می شود.
  5. قیمت دستمال: کیفیت و قدرت جذب این محصول با نمونه های مشابه یکسان می باشد، همچنین تعداد و ابعاد این دستمال نیز با محصولات مشابه برابر است؛ از این رو می توان گفت دستمال کاغذی های اقتصادی با نمونه های مشابه هیچ تفاوتی از نظر مقدار و کیفیت ندارند؛اما در قیمت با یکدیگر متفاوت هستند که قیمت این محصول ارزان تر می باشد و این ارزانی دلیل خوبی برای جایگزین کردن این محصول بجای محصولات مشابه می باشد.

راهکاری های ساده برای جلوگیری از بیماری های ویروسی

آمار ها نشان می دهد در سطح جهان بیماری های ویروسی به شدت رواج پیدا کرده اند؛ زیرا این بیماری ها به راحتی از فردی به فرد دیگر انتقال داده می شود، در ادامه راهکار های ساده ای برای جلوگیری از انتقال بیماری های ویروسی ذکر می شود.

  • شستشوی دست: یکی از مهم ترین عضو بدن که به راحتی بیماری را انتقال می دهد دست ها هستند؛ زیرا دست ها تماس بسیار زیادی با اطراف پیرامون دارند به همین علت انتقال بیماری از طریق دست به راحتی صورت می گیرد.

لازم است، پس از تماس دست با سطح اطراف دست ها را با آب و صابون بشویید و یا در صورت در دسترس نبودن این اقلام از محلول های ضد عفونی کننده حاوی 60٪ الکل استفاده کنید.

  • تمیز کردن اشیاء: وسایل اطراف خود را که در تماس مستقیم با دست هستند، با محلول های ضد عفونی کننده گندزدایی کنید.
  • استفاده از ماسک: در اطرافمان افرادی هستند که بیمار یا ناقل بیماری های ویروسی هستند، این افراد اگر در فاصله کم با فرد سالم قرار بگیرند احتمال مبتلا کردن فرد سالم از طریق تنفس بسیار زیاد است؛ از این رو توصیه می شود حتما از ماسک برای جلوگیری ازمبتلا شدن به بیماری های ویروسی و حفظ سلامتی استفاده کنید؛ زیرا ماسک ها از ورود ویروس به راه های تنفسی جلوگیری می کنند.
  • قرار دادن تهویه: در مکان هایی مانند: خانه، ادارات و محل کار باید از تهویه های مناسب استفاده شود؛ زیرا با استفاده از تهویه هوا، هوای موجود در آن مکان در جریان ورود و خروج قرار می گیرد.
  • ایجاد فاصله: در محیط های کوچک مانند: آسانسور و راه رو ها توصیه می شود با فاصله 1 متر از یکدیگر قرار بگیرید.
  • استفاده از دستمال کاغذی: برای جلوگیری از بیماری های ویروسی بهتر است با دستمال کاغذی جلوی راه های تنفسی خود را نگه دارید تا از ورود ویروس به بدن جلوگیری کنید. از آن جایی که دستمال در تعداد بالایی استفاده می شود، برای اینکه هزینه های کمتری را متحمل شوید، بهتر است از دستمال اقتصادی استفاده نمایید.

بیماری های ویروسی با درگیر کردن اعضای تنفسی و ریه ها افراد را از پا در می آورد، همچنین این بیماری امروزه افراد زیادی را درگیر خود می کند، که فرد مبتلا در شرایط  حاد به بیمارستان مراجعه می کند و بدن فرد مبتلا پس از این بیماری نسبت به بیماری های ویروسی حساس می شود. با راهکار های ارائه شده افراد می توانند، از ورود ویروس به بدن و مبتلا شدن به بیماری های ویروسی جلوگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *