داستان ما

یک دست صدا نداره !

یک دست صدا ندارد ! جمله تاکیدی که از سالیان دور در خانواده ای به نسبت پر جمعیت زمزمه می شد و دلیلی شد تا خانواده رزکلین به وجود آید . ترکیب سالهای گرانبهای تجربه به همراه آموزش های تئوری و عملی و بازاریابی قوی و همچنین وحدت چهار خواهر اصیل ایرانی موجب ظهوری نو در این عرصه شده است . راز ماندگاری و موفقیت خانواده نوپا و نونهال رزکلین ، کیفیت بالا ، قیمت رقابتی و صداقت در مشاوره و فروش است . رز کلین با پوشش دهی عالی خدمات پس از فروش در تمامی نقاط کشور و همچنین در عرصه بین المللی نیز توانسته است نمره قبولی را از مشتریان خود دریافت نماید. 

زینب شکری

مدیر بخش فروش

ندا شکری

تحلیل گر فروش

نسیم شکری

توسعه بازار

فاطمه شکری

مشاور فروش

پایین ترین قیمت همراه با کیفیت مورد انتظار شما

رزکلین یک بستر اینترنتی برای تامین شوینده های بهداشتی مورد  نیاز مشتریان محترم است . به پشتوانه سال ها تجربه و ارتباط با مراکز مهم تولیدی و در نظر گرفتن استانداردهای مورد نیاز بهترین قیمت ممکن را به شما پیشنهاد می دهیم . قیمت های ما را مقایسه کنید . 

بهترین خدمات در سریع ترین زمان

هدف ما کمک به شماست تا بهترین انتخاب را داشته باشید . قیمت های به روز را از ما بخواهید تا در سریع ترین زمان پاسخگوی شما باشیم . رزکلین خود را موظف می داند با ارائه قیمت واقعی و مناسب ، اعتماد همیشگی مشتری را برای خود به افتخار تبدیل کند .

مشتری مداری شعار اصلی رزکلین است

با رُزکلین محصولات با کیفیت را تجربه کنید

رضایت شما مسأله اصلی ماست ، تمام تلاشمان این است که رضایت شما از محصولات رزکلین فراهم آید

رضایت شما مسأله اصلی ماست ، تمام تلاشمان این است که رضایت شما از محصولات رزکلین فراهم آید

Join Our Community

Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn’t have helped won’t help now it’s like saying you’re a bad designer.