دسته‌بندی نشده

با دستمال کوکتل رنگی در جشن و مهمانی هایتان بدرخشید!

دستمال

دستمال کوکتل جز محصولات ناشناخته ای است که اگر از آن ها در مهمانی های خود استفاده کنید، قطعا پذیرایی بهتری خواهید داشت.

کاربرد های دستمال کوکتل

قبل از اینکه به کاربرد های دستمال کوکتل بپردازیم، می خواهیم این محصول را برایتان تعریف کنیم تا آشنایی بیشتر با آن داشته باشید. دستمال کوکتل جز محصولاتی است که در ابعاد کوچکتر و در بسته بندی های جمع و جور تر اغلب در اماکن عمومی مانند رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد. البته علاوه بر استفاده در رستوران ‌ها و فضا های خوراکی، دستمال کاغذی رستورانی می ‌تواند در موارد دیگر نیز کاربرد داشته باشد. به عنوان مثال:

1. استفاده در پیک ‌نیک و سفر: این دستمال کاغذی به دلیل قابلیت حمل و نگهداری آسان، می ‌تواند در سفر و پیک ‌نیک به عنوان دستمال تمیز کننده استفاده شود.

2. استفاده در منازل: دستمال کوکتل می ‌تواند در منازل جایگزین دستمال های معمولی باشد.

3. استفاده در شرکت ‌ها و دفاتر: در مراکز اداری نیز می ‌توان از دستمال کاغذی کوکتل برای پاک کردن سطوح استفاده کرد یا کارکنان می توانند برای خشک کردن دست و صورت هم استفاده کنند.

4. استفاده در مراکز خدماتی: همچنین از این محصول می توان در مراکز خدماتی مانند آرایشگاه ‌ها، ماساژ، سالن ‌ها و غیره استفاده نمود.

5. استفاده در مدارس و دانشگاه ‌ها: محصول نام برده در مدارس و دانشگاه ‌ها به عنوان دستمال استفاده شده، به خصوص در صورتی که دستمال کاغذی معمولی در دسترس نباشد.

در کل، دستمال کوکتل به دلیل قابلیت استفاده چند منظوره و قابلیت حمل و نقل آسان، در موارد مختلف می‌ تواند کاربرد داشته باشد.

تفاوت دستمال کوکتل با دستمال کاغذی معمولی

اگر به کافی شاپ و رستوران ‌ها بروید، قطعاً متوجه می ‌شوید دستمال‌ هایی که جهت رعایت بهداشت در اختیار شما قرار می‌ گیرد، طرح و شکل متفاوتی دارد. این دستمال ‌ها اغلب شکل مربع داشته و معمولاً در سایز های بزرگ و کوچک تولید می ‌گردد که سایز های بزرگ آن معمولاً  حدوداً ۳۰ سانتی ‌متر می ‌باشد.

این دستمال ‌ها اغلب در تالار، مدارس، مراکز اقامتی، هتل ‌ها، فست فود ها، آبمیوه فروشی ‌ها و سایر اماکنی که مصارف بالایی دارد، استفاده می ‌شود و جالب است بدانید که اغلب بسته‌ بندی ‌هایی که برای این محصول در نظر گرفته می شود، بسته‌ بندی‌ های نایلونی است که به اصطلاح به صورت کیلویی و فله به فروش رسیده و برای مصارف بالا گزینه مناسبی می‌ باشد.

معمولا دستمال کوکتل با دستمال کاغذی های معمولی که همه ما به طور روزانه استفاده می کنیم فرق دارد. شاید این تفاوت ها از لحاظ برخی افراد بی معنا باشد ولی همین موارد است که کاربرد محصول را مشخص می کند.

1. طراحی و شکل: دستمال کوکتل معمولاً با طرح‌ ها و شکل‌ های مختلفی  تولید می ‌شود که به آن ‌ها ظاهری زیبا و جذاب می‌ بخشد. این طرح‌ها معمولاً با توجه به نوع مکان، رستوران و غذا های ارائه شده، انتخاب می ‌شوند. در حالی که دستمال کاغذی معمولی معمولاً با طرح ساده و بدون تزیین تولید می ‌شود و طرح های آن محدود است.

2. اندازه: دستمال کاغذی کوکتل معمولاً از اندازه بزرگ‌ تری نسبت به دستمال کاغذی معمولی برخوردار است. این اندازه بزرگ ‌تر برای پوشش بیشتر میز و نیز استفاده راحت ‌تر برای مشتریان در رستوران مناسب است.

3. جنس کاغذ: دستمال کوکتل معمولاً از جنس کاغذی با کیفیت و با ضخامت بیشتری نسبت به دستمال کاغذی معمولی ساخته می‌شود. این موضوع باعث می ‌شود دستمال های کوکتل مقاوم تر و برای استفاده ‌های چندگانه، مثل پاک کردن میز و دست ‌ها، مناسب باشد.

4. قابلیت جذب: معمولاً قابلیت جذب دستمال های کوکتل بیشتر است که این قابلیت برای جذب روغن و چربی ‌های غذا بسیار مناسب است.

در کل، دستمال کاغذی رستورانی و دستمال کاغذی معمولی در برخی از ویژگی‌ها متفاوت هستند و انتخاب بهترین نوع دستمال کاغذی باید با توجه به نیاز ها و مصارف مختلف انجام شود.

9 نکته مهم در هنگام خرید دستمال کاغذی که باید بدانید.

دستمال کاغذی در هر مدلی که باشد، یکی از مصارف پرکاربرد در زندگی روزمره است و برای استفاده در خانه، محل کار و محیط ‌های دیگر مناسب است. با این حال، برای انتخاب بهترین نوع دستمال کاغذی، باید به برخی از ملاحظات و اصول توجه کرد. در این میان یکی از پر استفاده ترین نوع از دستمال در اکثر اماکن عمومی، دستمال کوکتل است که حتما باید در خرید این محصول هم یک سری ویژگی ها را در نظر بگیرید.

  1. جنس دستمال کاغذی: دستمال کاغذی جز محصولات سلولزی است که اگر با جنسیت کاغذ روزنامه ساخته شده‌ باشند، بازیافتی بوده و برای پاکسازی دست و صورت مناسب نیستند. بهترین گزینه دستمال کاغذی با جنس مخصوصی است که برای پاکسازی دست و صورت طراحی شده و مواد اولیه به کار رفته در تولید آن ها نو است.
  2. ضخامت دستمال کاغذی: ضخامت دستمال کاغذی برای مصارف مختلف متفاوت است، بنابراین باید به ضخامت دستمال کاغذی توجه کرد. ضخامت دستمال باید با میزان استفاده و نوع کاربردی آن منطبق باشد.
  3. دستمال سفید و بدون رنگ: بهترین گزینه برای دستمال کاغذی، دستمال سفید و بدون رنگ است. دستمال ‌های رنگی ممکن است شامل مواد شیمیایی باشند که برای پوست آسیب ‌زا هستند.
  4. تعداد برگ ‌ها: تعداد برگ ‌های هر بسته دستمال کاغذی متفاوت است. باید به تعداد برگ‌ ها در هر بسته توجه کرد و برای کاهش هزینه، دستمال کاغذی با تعداد برگ‌ های بیشتر را بخرید.
  5. مقاومت دستمال کاغذی: مقاومت دستمال کاغذی در برابر پاره شدن نیز مهم است که هر چه ضخامت آن بیشتر باشد، بهتر است.
  6. برند دستمال کاغذی: برند دستمال کاغذی نیز می ‌تواند در انتخاب بهترین گزینه مفید باشد. برند های معروف و محبوب عموماً کیفیت بهتری دارند و برای مصرف کننده اطمینان بیشتری را به ارمغان می ‌آورند.
  7. 7.       ارزش افزوده: ممکن است برخی از دستمال ‌های کاغذی، ویژگی‌ های اضافی مانند عطر و رنگ داشته باشند که برای بعضی از افراد خوشایند است؛ پس در انتخاب دستمال کاغذی، باید به ارزش افزوده آن توجه شود تا نیاز های شخصی را نیز برطرف کرده باشد.
  8. لطافت و نرمی دستمال کاغذی: دستمال هایی که حس خوبی در حین استفاده به فرد بدهد و حالت زبری نداشته باشد، بسیار با کیفیت است.
  9. داشتن تاییدیه لازم: توجه به علائمی مانند علامت استاندارد و تاییدیه وزارت بهداشت، سلامت و اصالت کالا را تایید می کند.

اگر تمام موارد ذکر شده را مد نظر داشته باشید، قطعا انتخاب بهتری خواهید داشت. چنانچه دستمال جنس نازک داشته و دارای لکه و کثیفی بوده یا هر یک از موارد ذکر شده را در خود نداشت، بهتر است از خرید محصول خودداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *